Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі
Повернутися до структури

Шкрібляк Ганна Федорівна

Головний спеціаліст відділу фінансів, обліку

Освіта

У 1987—1992 навчалася в Чернівецькому державному університеті ім. Ю.Федьковича, де отримала вищу економічну освіту за спеціальністю «Фінанси і кредит».

Попередня діяльність

  • Косівське ВУО "Гуцульщина": З жовтня 1980 року до листопада 1982 року працювала килимарницею в дільниці Кути
  • Відділ культури Верховинського райвиконкому: з 27 квітня 1984 по 1 липня 1986 працювала завідувачем клубом в с.Хороцеве

Опис повноважень

  1. Забезпечення реалізації державної політики у сфері бюджету і фінансів та захищати фінансові інтереси держави.
  2. Здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти, ведення обліку проведених закупівель товарів, робіт і послуг та подання щоквартальної звітності до управління економіки міської ради.
  3. Здійснення обробки персональних даних працівників фінансового відділу в базі даних працівників фінансового відділу в частині розрахунково-платіжних відомостей працівників, листків тимчасової непрацездатності;
  4. Здійснення обробки звітів форми №1-ДФ щодо сум нарахованого єдиного соціального внеску, про здійснення відрахування та виплати за виконавчими документами, інших звітів,що містять персоніфіковані дані працівників.
  5. Забезпечення дотримання встановлених єдиних методологічних основ бухгалтерського обліку, ведення, складання та подання обліку та звітності на підставі прогресивних форм і методів бухгалтерського обліку.
  6. Забезпечення своєчасного відображення на рахунках бухгалтерського обліку господарських операції, оформлення первинних бухгалтерських документів, розрахунків і платіжних доручень.
  7. Формування документів в справи, відповідно до затвердженої номенклатури справ, проводити роботу по обліку і збереженню закінчених справ.
  8. Здійснення щорічної інвентаризації основних засобів, нематеріальних активів, товарно-матеріальних цінностей та інших активів і зобов’язань;
  9. Складання щомісячної, квартальної та річної бухгалтерської звітності.
  10. Проведення нарахування та виплати заробітної плати.
  11. Складання бюджетних запитів, розрахунків, розписів, кошторису доходів та видатків, штатних розписів та додатків.
  12. Проведення перевірки правильності ведення бухгалтерського обліку бюджетних установ та обґрунтованості планування витрат бюджетних установ, у межах повноважень та компетенції.
  13. Оприлюднення інформації про діяльність відділу та ведення обліку запитів на інформацію.
  14. Виконувати поточні завдання за розпорядженнями та дорученнями керівництва.
  15. Виконувати заходи щодо запобігання корупційним діянням.
  16. Узагальнювати та реалізовувати матеріали перевірок, готувати пропозиції за їх результатами, готувати доповідні записки в межах своєї компетенції.
  17. Складати кошториси доходів та видатків головного розпорядника, розпорядників, одержувачів бюджетних коштів бюджетних установ, вносити пропозиції щодо їх змін у межах річних бюджетних призначень.
  18. Досягати економії бюджетних коштів в діяльності розпорядників бюджетних коштів бюджетних установ.
  19. Координувати діяльність учасників бюджетного процесу з питань виконання їх кошторисів доходів та видатків.
  20. Складає та надає на затвердження номенклатуру справ фінансового відділу начальникові.
2021 © Усі права захищено
Слідкуйте за новинами
Побудовано на платформі

Для забезпечення зручності у користуванні цим сайтом деякі сервіси використовують технологічні особливості, а саме - cookie. Таке функціональне рішення дозволить вам не вводити одну і ту ж інформацію кожен раз, коли ви повертаєтесь на цю сторінку, або переходите з однієї сторінки на іншу тощо. Залишаючись, ви даєте згоду на використання cookie.  Докладніше