
Шкрібляк Ганна Федорівна
Головний спеціаліст відділу фінансів, обліку
Освіта
У 1987—1992 навчалася в Чернівецькому державному університеті ім. Ю.Федьковича, де отримала вищу економічну освіту за спеціальністю «Фінанси і кредит».
Попередня діяльність
- Косівське ВУО "Гуцульщина": З жовтня 1980 року до листопада 1982 року працювала килимарницею в дільниці Кути
- Відділ культури Верховинського райвиконкому: з 27 квітня 1984 по 1 липня 1986 працювала завідувачем клубом в с.Хороцеве
Опис повноважень
- Забезпечення реалізації державної політики у сфері бюджету і фінансів та захищати фінансові інтереси держави.
- Здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти, ведення обліку проведених закупівель товарів, робіт і послуг та подання щоквартальної звітності до управління економіки міської ради.
- Здійснення обробки персональних даних працівників фінансового відділу в базі даних працівників фінансового відділу в частині розрахунково-платіжних відомостей працівників, листків тимчасової непрацездатності;
- Здійснення обробки звітів форми №1-ДФ щодо сум нарахованого єдиного соціального внеску, про здійснення відрахування та виплати за виконавчими документами, інших звітів,що містять персоніфіковані дані працівників.
- Забезпечення дотримання встановлених єдиних методологічних основ бухгалтерського обліку, ведення, складання та подання обліку та звітності на підставі прогресивних форм і методів бухгалтерського обліку.
- Забезпечення своєчасного відображення на рахунках бухгалтерського обліку господарських операції, оформлення первинних бухгалтерських документів, розрахунків і платіжних доручень.
- Формування документів в справи, відповідно до затвердженої номенклатури справ, проводити роботу по обліку і збереженню закінчених справ.
- Здійснення щорічної інвентаризації основних засобів, нематеріальних активів, товарно-матеріальних цінностей та інших активів і зобов’язань;
- Складання щомісячної, квартальної та річної бухгалтерської звітності.
- Проведення нарахування та виплати заробітної плати.
- Складання бюджетних запитів, розрахунків, розписів, кошторису доходів та видатків, штатних розписів та додатків.
- Проведення перевірки правильності ведення бухгалтерського обліку бюджетних установ та обґрунтованості планування витрат бюджетних установ, у межах повноважень та компетенції.
- Оприлюднення інформації про діяльність відділу та ведення обліку запитів на інформацію.
- Виконувати поточні завдання за розпорядженнями та дорученнями керівництва.
- Виконувати заходи щодо запобігання корупційним діянням.
- Узагальнювати та реалізовувати матеріали перевірок, готувати пропозиції за їх результатами, готувати доповідні записки в межах своєї компетенції.
- Складати кошториси доходів та видатків головного розпорядника, розпорядників, одержувачів бюджетних коштів бюджетних установ, вносити пропозиції щодо їх змін у межах річних бюджетних призначень.
- Досягати економії бюджетних коштів в діяльності розпорядників бюджетних коштів бюджетних установ.
- Координувати діяльність учасників бюджетного процесу з питань виконання їх кошторисів доходів та видатків.
- Складає та надає на затвердження номенклатуру справ фінансового відділу начальникові.