На головну
Корисна інформація
Документи
Сторонні сервіси
Проекти громади
Підприємства, заклади та установи
E-data витрати
Економічний профіль
Prozorro
Звернення
Бюджет
Структура ОТГ
Новини
Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі
Combined Shape
Повернутися до структури

Шкрібляк Любов Василівна

секретар Білоберізької сільської ради ОТГ

Освіта

Закінчила у 2008 році Вищий навчальний заклад "Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна" за спеціальністю "Правознавство" і здобула кваліфікацію молодший спеціаліст-юрист.

Попередня діяльність

  • Секретар сільської ради: з 2006 року по 2016 рік

Опис повноважень

  1. Скликає сесії ради - у випадках, передбачених частиною шостою статті 46 Закону України ” Про місцеве самоврядування в Україні “;- повідомляє депутатам і населенню інформацію про час і місце проведення сесій ради;- перелік питань, які передбачаються розглядати на засіданні ради;- веде засідання та підписує її рішення.
  2. Забезпечує якісне - своєчасне виконання завдань з питань, що належать до його компетенції; - ефекитивну взаємодію між структурними підрозділами виконавчого комітету (апарату) ради, виконавчими органами ради, підвідомчими підприємствами, установами, організаціями.
  3. Здійснює організаційне, правове, матеріально-технічне, господарське забезпечення діяльності виконавчого комітету (апарату) ради.
  4. Вносить пропозиції голові ради щодо структури та штатного розпису виконавчого комітету (апарату) ради.
  5. Організовує підготовку - засідань та нарад виконавчого комітету (апарату) ради; - сесійних засідань; - засідань постійних депутатських комісій.
  6. Забезпечує підготовку та виконання планів роботи - виконавчого комітету (апарату) ради, - сільської ради; - формування планів засідань виконавчого комітету ради; - сесій сільської ради,
  7. Контролює редагування, реєстрацію розпорядчих док. - керівництва ради; - виконавчого комітету (апарату) ради - та їх своєчасне розсилання адресатам.
  8. Контролює виконання - рішень ради; - керівництва виконавчого комітету (апарату) ради; - регламенту роботи ради та її виконавчого комітету (апарату).
  9. Забезпечує відповідність - чинному законодавству проектів рішень ради та її виконавчого комітету; - дотримання порядку роботи з документами.
  10. Подає рішення - виконавчого комітету та голови ради, що підлягають державній реєстрації, до органів, що проводять відповідну реєстрацію.
  11. Організовує та контролює - розроблення інструктивних матеріалів з діловодства; - вдосконалення форм і методів обробки документів; - впровадження комплексної автоматизації у діловодстві.
  12. Здійснює методичне керівництво та контроль за веденням діловодства в структурних підрозділах виконавчого комітету (апарату) ради, спрямовує роботу з цього питання у виконавчих органах ради, підвідомчих підприємствах, установах, організаціях.
  13. Забезпечує розроблення зведеної номенклатури справ, формування централізованого архіву.
  14. Аналізує та контролює стан матеріально-технічного забезпечення виконавчого комі¬тету (апарату) ради.
  15. Забезпечує розробку та виконання - річних та перспективних планів ремонту приміщень ради; - проведення робіт з благоустрою та озеленення внутрішньої території. - проведення масових заходів.
  16. Забезпечує гласність у роботі виконавчого комітету (апарату) ради
  17. Визначає потреби і пріоритетні напрями підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації відпо¬відних працівників виконавчого комітету (апарату) ради.
  18. Подає у межах своїх повноважень пропозиції щодо призначення на посади, звільнення з посад та переміщення працівників виконавчого комітету (апарату) ради, своєчасне заміщення вакансій, заохочення та накладання стягнень.
  19. Контролює стан трудової та виконавської дисципліни у виконавчому комітеті (апараті) ради, здійснює заходи з питань запобігання проявам корупції.
  20. У межах повноважень організовує ділове листування з органами державної влади та органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями з питань, що належать до його компетенції.
  21. Здійснює особистий прийом громадян з питань, що стосуються діяльності виконавчого комітету (апарату) ради, та заходи щодо своєчасного розгляду їх пропозицій, заяв, скарг.
  22. Організовує за дорученням ради відповідно до законодавства здійснення заходів з підготовки і проведення референдумів та виборів до органів влади і місцевого самоврядування.
  23. Проводить реєстрацію актів громадянського стану, урочистого обряду ” Одруження “.
  24. Веде і оформляє протоколи засідань виконкому та сесій сільської ради. Здійснює контроль за виконанням прийнятих рішень.
  25. Здійснює нотаріальні дії на території сільської ради. Веде облік робочого часу на працівників апарату сільської ради. По господарський облік, видає довідки громадянам, підготовляє та забезпечує своєчасність звітності у органи статистики.
  26. Забезпечує зберігання офіційних документів, доступ до них осіб, яким надано це право у встановленому порядку, передачу документів у архів.
  27. Проводить облік населення пільгових категорій, квартирний облік.
  28. Забезпечує своєчасну подачу інформацій на виконання розпоряджень голови райдержадміністрації та запити відділів і управлінь РДА.
  29. Виконує інші доручення сільського голови, що не суперечать законодавству України.
2018 © Усі права захищено
Слідкуйте за новинами
Побудовано на платформі
Combined Shape