Феркаляк Василь Дмитрович
Начальник відділу фінансів, обліку та звітності
Освіта
У 2006 р. закінчив Інститут менеджменту та економіки "Галицька Академія" і отримав повну вищу освіту за спеціальністю "Економіка підприємства".
Попередня діяльність
- Економіст з фінансової роботи: Верховинської ЦРЛ, пізніше заступник головного лікаря з економічних питань Верховиської ЦРЛ.
Опис повноважень
- Веде бухгалтерський облік відповідно до національних положень (стандартів), а також інших нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку, в тому числі з використанням програмного забезпечення.
- Складає на підставі даних бухгалтерського обліку фінансову та бюджетну звітність в порядку, встановленому законодавством.
- Здійснює поточний контроль за - дотриманням бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов’язань, їх реєстрації в органах Державної казначейської служби та здійсненням платежів відповідно до взятих бюджетних зобов’язань.
- Здійснює поточний контроль за - складанням фінансової та бюджетної звітності, бюджетного законодавства та інших нормативно – правових актів щодо звітності розпорядників нижчого рівня.
- Своєчасно та у повному обсязі перераховує податки і збори (обов’язкові платежі) до відповідних бюджетів
- Здійснює нарахування і виплату в строки, передбачені чинним законодавством, заробітної плати працівникам виконавчого апарату районної ради.
- Забезпечує дотримання вимог нормативно-правових актів щодо використання фінансових, матеріальних (нематеріальних) та інформаційних ресурсів під час прийняття та оформлення документів щодо проведення господарських операцій;
- Забезпечує інвентаризації необоротних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів, документів, розрахунків та статей балансу.
- Проводить аналіз даних бухгалтерського обліку та звітності, у тому числі зведеної звітності, щодо причин зростання дебіторської та кредиторської заборгованості, розробляє та здійснює заходи щодо стягнення дебіторської та погашення кредиторської заборгованості, організовує та проводить роботу з її списання.
- Забезпечує - дотримання порядку проведення розрахунків за товари, роботи та послуги, що закуповуються за бюджетні кошти; - достовірність та правильність оформлення інформації, включеної до реєстрів бюджетних зобов’язань та бюджетних фінансових зобов’язань;
- Забезпечує - повноту та достовірність даних підтвердних документів, які формуються та подаються в процесі казначейського обслуговування;
- Забезпечує - зберігання, оформлення та передачу до архіву оброблених первинних документів та облікових регістрів, які є підставою для відображення у бухгалтерському обліку операцій та складання звітності, а також звітності.
- Бере участь у роботі з оформлення матеріалів щодо недостачі, крадіжки грошових коштів та майна, псування активів.
- Розробляє та забезпечує здійснення заходів щодо дотримання та підвищення рівня фінансово-бюджетної дисципліни її працівників.
- Здійснює заходи щодо усунення порушень і недоліків, виявлених під час проведених державними органами, що уповноважені здійснювати контроль за дотриманням вимог бюджетного законодавства, перевірок, облік доходів та видатків цільових коштів, на підставі діючого законодавства.
- Контролює ведення обліку наявного майна об’єктів комунальної власності, які забезпечують спільні інтереси територіальної громади та перебувають в управлінні сільської ради, а також майна, переданого в оренду.
- Забезпечує - дотримання порядку проведення розрахунків за товари, роботи та послуги, що закуповуються за бюджетні кошти; - достовірність та правильність оформлення інформації, включеної до реєстрів бюджетних зобов’язань та бюджетних фінансових зобов’язань;
- Забезпечує - повноту та достовірність даних підтвердних документів, які формуються та подаються в процесі казначейського обслуговування;
- Забезпечує - зберігання, оформлення та передачу до архіву оброблених первинних документів та облікових регістрів, які є підставою для відображення у бухгалтерському обліку операцій та складання звітності, а також звітності.
- Бере участь у роботі з оформлення матеріалів щодо недостачі, крадіжки грошових коштів та майна, псування активів.
- Розробляє та забезпечує здійснення заходів щодо дотримання та підвищення рівня фінансово-бюджетної дисципліни її працівників.
- Здійснює заходи щодо усунення порушень і недоліків, виявлених під час проведених державними органами, що уповноважені здійснювати контроль за дотриманням вимог бюджетного законодавства, перевірок, облік доходів та видатків цільових коштів, на підставі діючого законодавства.
- Контролює ведення обліку наявного майна об’єктів комунальної власності, які забезпечують спільні інтереси територіальної громади та перебувають в управлінні сільської ради, а також майна, переданого в оренду.
- Бере участь у підготовці матеріалів на розгляд сесій, президії, постійних комісій районної ради.
- Забезпечує дотримання законодавства про захист персональних даних та здійснює обробку, зберігання, та використовування персональних даних у відповідності до чинного законодавства.
- Координує діяльність постійної комісії сільської ради з питань планування, бюджету, фінансів та використання майна спільної власності територіальної громади сіл.
- Виконує в процесі службової діяльності інші доручення керівництва сільської ради відповідно до покладених завдань.
- Складання кошторисів доходів та видатків головного розпорядника, розпорядників, одержувачів бюджетних коштів бюджетних установ району, внесення пропозиції щодо їх змін у межах річних бюджетних призначень.
- Досягнення економії бюджетних коштів в діяльності розпорядників бюджетних коштів бюджетних установ.
- Координація діяльності учасників бюджетного процесу з питань виконання їх кошторисів доходів та видатків.
- Панування витрат бюджетних установ сільської ради.
- Проведення перевірок бюджетних установ з питань витрачання бюджетних коштів, у межах наданих повноважень.
- Узагальнення матеріалів перевірок, надання пропозицій за їх результатами та доповідних записок.
- Здійснення керівництва фінансовим відділом, персональна відповідальність за виконання покладених на нього завдань, організацію та результатів діяльності, створення належних умов праці.
- Розподіл обов’язків між працівниками відділу фінансів та підготовка посадових інструкцій працівників відділу.
- Забезпечення перспективного та поточного планування роботи фінансового відділу, здійснення контролю за виконанням планів роботи фінансового відділу та звітування перед заступником сільського голови з питань діяльності виконавчих органів сільської ради, про виконання поставлених завдань та затверджених планів.
- Розроблення штатного розпису та кошторисів доходів і видатків усіх бюджетних установ що фінансуються з бюджету сільської роди, використання коштів у межах затвердженого кошторису, пропозицій щодо бюджетних асигнувань на виконання програм і здійснення заходів щодо реалізації державної політики з бюджету.
- Забезпечення своєчасної і якісної підготовки проектів розпорядчих актів, листів, довідок, відповідей на звернення громадян та інших документів.
- Здійснення особистого прийому громадян з питань, що належать до повноважень фінансового відділу, інших повноважень, визначених законодавством.
- Здійснювати заходи щодо реалізації державної політики з питань кадрової роботи, служби в органах місцевого самоврядування та запобігання корупційним проявам.
- Вести звітно-облікову документацію, готувати державну статистичну звітність з кадрових питань.