Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі
Повернутися до новин

про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

Новина
21.03.2025

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГІДРОПАУЕР" 37248413
(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця,
ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття
реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають

відмітку у паспорті)

інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.
1. Інформація про суб’єкта господарювання.
Україна, 77605, Івано-Франківська обл., Рожнятівський р-н, село Сваричів, ВУЛИЦЯ ЛЕСІ
УКРАЇНКИ, будинок 5 380676166984
(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса),

контактний номер телефону)

2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.
Планована діяльність, її характеристика.
ТОВ «Гідропауер» код ЄДРПОУ – 37248413. Керівник – Сенюк Антон Володимирович Юр.
адреса: 77605 Івано-Франківська обл., Калуський р-н., с. Сваричів, вул. Лесі Українки, 5 Тел
+38(050)-463-81-80, Електронна пошта: info@hydropowerllc.com.ua. Проектом передбачається
будівництво малої ГЕС руслового типу на річці Білий Черемош біля села Голошина
Верховинського району Івано-Франківської області. Планована діяльність відноситься до другої
категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають
оцінці впливу на довкілля ст. 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля” - ч. 4
енергетична промисловість (гідроелектростанції на річках незалежно від потужності). - ч. 10
інфраструктурні проекти (проведення робіт з розчищення і днопоглиблення русла та дна річок,
берегоукріплення, зміни і стабілізації стану русел річок).
Технічна альтернатива 1.

Планованою діяльністю передбачається будівництво малої ГЕС руслового типу на річці Білий
Черемош біля села Голошина Верховинського району Івано-Франківської області. Загальною
встановленою потужністю 480 кВт. Передбачається встановлення однієї турбіни типу «Каплан»
виробництва Cink Hydro-Energy k.s. Генерація електроенергії здійснюватиметься за рахунок
місцевого відновлюваного джерела енергії – води, з метою подальшого збуту виробленої
електроенергії до загальної мережі електропостачання.
Технічна альтернатива 2.
Будівництво гідроустановки за греблевою схемою, при якій весь напір на гідроагрегатах
створюється греблею. Греблева схема неминуче призводить до затоплення берегів у верхньому
б’єфі греблі. Можливість підняття води греблею визначається, з одного боку, топографічними
умовами верхнього б’єфу, з іншого боку, цінністю затоплених просторів. Висота берегів повинна
бути, очевидно, вище підпертого рівня річки, для чого необхідно наростити ліву та праву існуючі
водозахисні дамби. При берегах з пологим підйомом площа затоплених земель може дуже
збільшитись, а втрати від затоплень можуть настільки підняти вартість будівництва міні
гідроелектростанції, що воно стане невигідним.
3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.

Івано-Франківська обл. Верховинський р-н Голошина
3.1 Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності.
Білоберізька територіальна громада - Верховинського району Івано-Франківської області.
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1.
Івано-Франківська обл. Верховинський р-н Голошина .
В адміністративно-територіальному відношенні будівництво малої ГЕС передбачається в руслі

річки Білий Черемош, що протікає через село Голошина Верховинського району Івано-
Франківської області.

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2.
Івано-Франківська обл. Верховинський р-н .
У зв’язку з тим, що вже проведені попередні дослідження річки Білий Черемош у перерізі
планованого розташування на відповідній земельній ділянці малої ГЕС, які задовольняють
проєктним техніко-економічним потребам для реалізації планованої діяльності (пряма долина
річки її ширина, глибина, нахил та швидкість; можливість створення технологічної водойми,
підпірних споруд та водозабору, рибоходу, будівлі ГЕС).
4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності.
Соціально-економічний вплив від планованої діяльності носить позитивний характер.
Основними позитивними факторами будуть: - забезпечення ринку електроенергією; -
розширення рекреаційних можливостей (відпочинок, рибальство, туризм); - збільшення
загального відсотку вироблення відновлюваної енергії на державному рівні; - збільшення
надходжень коштів у місцевий та державний бюджети. Будівництво ГЕС буде сприяти
енергетичній незалежності України та покращенню стану локальних електромереж шляхом
генерації екологічної електроенергії з відновлювальних джерел. Малі гідростанції компенсують
втрати напруги в мережі, яка місцями становить 150-180В, через її велику протяжність і старіння

(мережі вводилися в експлуатацію в 60-70рр. і проектувалися під невелике споживання
домогосподарствами сіл). В соціально-економічному плані проект важливий тому, що на момент
будівництва та експлуатації ГЕС будуть залучається місцеві трудові ресурси. Після введення в
експлуатацію ГЕС будуть проводиться відрахування в місцевий та державний бюджет від
планованої діяльності у вигляді обов’язкових податків та зборів. Буде здійснюватися оперативне
залучення підготовлених працівників ГЕС при пропуску паводків, корчеходів, льодоходів і
великих плаваючих предметів. Крім того, провадження планованої діяльності сприятиме
реалізації Державної цільової економічної програми енергоефективності і розвитку сфери
виробництва енергоносіїв з відновлюваних джерел енергії та альтернативних видів палива.
5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності
(потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо).
Проектом передбачається будівництво малої ГЕС руслового типу на річці Білий Черемош біля
села Голошина Верховинського району Івано-Франківської області. Загальною встановленою
потужністю 480 кВт. Передбачається встановлення однієї турбіни типу «Каплан» виробництва
Cink Hydro-Energy k.s. Генерація електроенергії здійснюватиметься за рахунок місцевого
відновлюваного джерела енергії – води, з метою подальшого збуту виробленої електроенергії до
загальної мережі електропостачання. До складу споруд ГЕС входять: - Водозливна гребля; -
Затворна секція; - Рибохід; - Будівля ГЕС Водозливна гребля являє собою полігональний водозлив
практичного профілю з автоматичним режимом роботи (пропуск витрат при підвищенні рівня
води у водосховищі). Матеріал греблі – монолітний бетон класу В 22,5. Абсолютна відмітка
гребеня греблі - 675,500 м. Затворна секція складається з шлюза-регулятора та промивного
шлюзу. Призначення шлюза-регулятора – регулювання рівня води та збільшення пропускної
спроможності створу при проходженні паводку. Призначення промивного шлюзу – промивання
твердого стоку річки (наносів), що осідають перед порогом водоприймача станції. Режим роботи
обох затворів – періодичний. Робота затворів передбачена з використанням гідроприводів без
безпосередньої участі персоналу. Рибохід запроектовано монолітний залізобетонний лоткового
типу з неповними дерев’яними пергородками. Ширина рибоходу прийнята 1,0м, його проточної
частини – 0,7м. Річна виробітка електроенергії орієнтовно 1,55 млн/кВ/год. Будівля ГЕС
запроектована монолітна залізобетонна з бетону класу В22,590W6F200. Тип будівлі –
напівпідземний. Об’єкт після завершення будівництва підключатиметься до загальної мережі.
Вся вироблена електроенергія збуватиметься до єдиного енергоринку.
6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:
щодо технічної альтернативи 1.
Екологічні та інші обмеження планованої діяльності встановлюються згідно з Законами і
Кодексами України, міжнародними конвенціями і угодами, ратифікованими Україною відносно
охорони довкілля, а також згідно з Експертним висновком та звітом з «Оцінки впливу на
довкілля» щодо впливу будівництва гідроелектростанції на природні комплекси прилеглої
території, технічними умовами приєднання до енергомережі, містобудівними умовами та
обмеженнями. Санітарно-захисні зони для лінії електропередач встановлюються згідно з
Державними санітарними правилами планування та забудови населених пунктів. - рівень
акустичного забруднення не повинен перевищувати нормативних показників згідно ДСН
3.3.6.037-99 «Санітарні норми виробничого шуму, ультразвуку та інфразвуку», ДСП 173-96; -
дотримання вимог Водного кодексу України; - використання сучасного гідроенергетичного
обладнання та автоматизація роботи технологічного обладнання ГЕС; - влаштування
водоохоронних зон ; - організація спеціально відведених та відповідно обладнаних місць для
тимчасового зберігання кожного окремого виду відходів згідно з їх характеристикою небезпеки
та відповідно до вимог діючих санітарно-гігієнічних норм і правил з подальшою передачею

спеціалізованим підприємствам відповідно укладених угод; - забезпечення організованого
збирання та відведення дощових, талих вод з території об’єкта. - дотримання значень гранично
допустимих концентрацій (ГДК) забруднюючих речовин в атмосферному повітрі населених
пунктів в період підготовчих та будівельних робіт; - в період нересту будівельні роботи на р. Білий
Черемош не проводитимуться.
щодо технічної альтернативи 2.
Аналогічні щодо планованої діяльності.
щодо територіальної альтернативи 1.
Екологічні та інші обмеження планованої діяльності встановлюються згідно з Законами і
Кодексами України, міжнародними конвенціями і угодами, ратифікованими Україною відносно
охорони довкілля, а також згідно з Експертним висновком та звітом з «Оцінки впливу на
довкілля» щодо впливу будівництва гідроелектростанції на природні комплекси прилеглої
території, технічними умовами приєднання до енергомережі, містобудівними умовами та
обмеженнями. Санітарно-захисні зони для лінії електропередач встановлюються згідно з
Державними санітарними правилами планування та забудови населених пунктів. - рівень
акустичного забруднення не повинен перевищувати нормативних показників згідно ДСН
3.3.6.037-99 «Санітарні норми виробничого шуму, ультразвуку та інфразвуку», ДСП 173-96; -
дотримання вимог Водного кодексу України; - використання сучасного гідроенергетичного
обладнання та автоматизація роботи технологічного обладнання МГЕС; - влаштування
водоохоронних зон ; - організація спеціально відведених та відповідно обладнаних місць для
тимчасового зберігання кожного окремого виду відходів згідно з їх характеристикою небезпеки
та відповідно до вимог діючих санітарно-гігієнічних норм і правил з подальшою передачею
спеціалізованим підприємствам відповідно укладених угод; - забезпечення організованого
збирання та відведення дощових, талих вод з території об’єкта. - дотримання значень гранично
допустимих концентрацій (ГДК) забруднюючих речовин в атмосферному повітрі населених
пунктів в період підготовчих та будівельних робіт; - в період нересту будівельні роботи на р. Білий
Черемош не проводитимуться.
щодо територіальної альтернативи 2.
Відсутні за відсутності територіальної альтернативи.
7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:
щодо технічної альтернативи 1.

В рамках проєкту будуть виконані еколого-інженерні вишукування, а саме: інженерно-
геологічні, інженерно-геодезичні, екологічні дослідження водних екосистем, тваринного та

рослинного світу та ін. За результатами вишукувань будуть прийняті рішення щодо інженерної
підготовки та захисту території. Для належного захисту території плановану діяльність необхідно

виконувати з урахуванням таких основних вимог: - максимальне збереження ґрунтово-
рослинного шару; - підтримка існуючих та облаштування нових доріг (у разі прийняття рішення

про їх перенесення); - виконання заходів щодо інженерної підготовки та захисту території від
несприятливих природних явищ (зсувів, ерозії, змивів, тощо) із врахуванням результатів
інженерно-геологічних вишукувань; - спорудження двох водозахисних дамб уздовж лівого і
правого берегів р. Білий Черемош; - для зниження негативного впливу наслідків будівництва і
експлуатації ГЕС на іхтіофауну передбачається спорудження рибоходів та встановлення
рибозахисного обладнання; - заходи із захисту русла річки від замулення; - дотримання
технології будівництва та експлуатації, передбаченої проєктом.

щодо технічної альтернативи 2.
Аналогічні щодо планованої діяльності.
щодо територіальної альтернативи 1.

В рамках проєкту будуть виконані еколого-інженерні вишукування, а саме: інженерно-
геологічні, інженерно-геодезичні, екологічні дослідження водних екосистем, тваринного та

рослинного світу та ін. За результатами вишукувань будуть прийняті рішення щодо інженерної
підготовки та захисту території. Для належного захисту території плановану діяльність необхідно

виконувати з урахуванням таких основних вимог: - максимальне збереження ґрунтово-
рослинного шару; - підтримка існуючих та облаштування нових доріг (у разі прийняття рішення

про їх перенесення); - виконання заходів щодо інженерної підготовки та захисту території від
несприятливих природних явищ (зсувів, ерозії, змивів, тощо) із врахуванням результатів
інженерно-геологічних вишукувань; - спорудження двох водозахисних дамб уздовж лівого і
правого берегів р. Білий Черемош; - для зниження негативного впливу наслідків будівництва і
експлуатації ГЕС на іхтіофауну передбачається спорудження рибоходів та встановлення
рибозахисного обладнання; - заходи із захисту русла річки від замулення; - дотримання
технології будівництва та експлуатації, передбаченої проєктом.
щодо територіальної альтернативи 2.
Відсутні за відсутності територіальної альтернативи.
8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:
щодо технічної альтернативи 1.
На стадії будівництва ГЕС: Основними видами впливу планової діяльності на навколишнє
середовище можуть бути: вплив на повітряне середовище, водне середовище, геологічне
середовище та ґрунти, шумове навантаження, утворення відходів, рослинний та тваринний світ. -
на повітряне середовище – викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря; - на
мікроклімат – підлягає встановленню/дослідженню (можливі викиди парникових газів); - на водне
середовище – підлягає встановленню/дослідженню (можливе утворення стоків); - на техногенне
середовище – змінення зовнішнього вигляду території планованої діяльності; - на соціальне
середовище – викиди забруднюючих речовин, шумовий вплив від роботи механізмів під час
виконання будівельних робіт; - на рослинний та тваринний світ (обєкти ПЗФ) – викиди
забруднюючих речовин, шумовий вплив від роботи механізмів під час виконання будівельних
робіт; - на ґрунт – знімання верхнього шару ґрунту, розробка котлованів, незначним джерелом
забруднення може стати будівельне сміття та паливно-мастильні матеріали від роботи
будівельних механізмів. - об ́єкти культурної спадщини - підлягає встановленню/дослідженню. На
стадії експлуатації ГЕС: - на повітряне середовище – викидів забруднюючих речовин не
передбачається; - на мікроклімат – підлягає встановленню/дослідженню; - на водне середовище –
підлягає встановленню/дослідженню, (можлива зміна гідрологічного режиму річки). - на
техногенне середовище – змінення зовнішнього вигляду території планованої діяльності; - на
соціальне середовище – підлягає встановленню/дослідженню, можливе шумове навантаження
(позитивним ефектом передбачається створення нових робочих місць); - на рослинний та
тваринний світ (обєкти ПЗФ) – підлягає встановленню/дослідженню (проведення додаткових
досліджень) - на ґрунт – підлягає встановленню/дослідженню; - об ́єкти культурної спадщини -
підлягає встановленню/дослідженню.
щодо технічної альтернативи 2.
Вплив на довкілля при впровадженні технічної альтернативи 2 буде аналогічним до впливу
основної обраної технології, що описаний вище, тому окремо він не розглядається.

щодо територіальної альтернативи 1.
На стадії будівництва ГЕС: Основними видами впливу планової діяльності на навколишнє
середовище можуть бути: вплив на повітряне середовище, водне середовище, геологічне
середовище та ґрунти, шумове навантаження, утворення відходів, рослинний та тваринний світ. -
на повітряне середовище – викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря; - на
мікроклімат – підлягає встановленню/дослідженню (можливі викиди парникових газів); - на водне
середовище – підлягає встановленню/дослідженню (можливе утворення стоків); - на техногенне
середовище – змінення зовнішнього вигляду території планованої діяльності; - на соціальне
середовище – викиди забруднюючих речовин, шумовий вплив від роботи механізмів під час
виконання будівельних робіт; - на рослинний та тваринний світ (обєкти ПЗФ) – викиди
забруднюючих речовин, шумовий вплив від роботи механізмів під час виконання будівельних
робіт; - на ґрунт – знімання верхнього шару ґрунту, розробка котлованів, незначним джерелом
забруднення може стати будівельне сміття та паливно-мастильні матеріали від роботи
будівельних механізмів. - об ́єкти культурної спадщини - підлягає встановленню/дослідженню. На
стадії експлуатації ГЕС: - на повітряне середовище – викидів забруднюючих речовин не
передбачається; - на мікроклімат – підлягає встановленню/дослідженню; - на водне середовище –
підлягає встановленню/дослідженню, (можлива зміна гідрологічного режиму річки). - на
техногенне середовище – змінення зовнішнього вигляду території планованої діяльності; - на
соціальне середовище – підлягає встановленню/дослідженню, можливе шумове навантаження
(позитивним ефектом передбачається створення нових робочих місць); - на рослинний та
тваринний світ (обєкти ПЗФ) – підлягає встановленню/дослідженню (проведення додаткових
досліджень) - на ґрунт – підлягає встановленню/дослідженню; - об ́єкти культурної спадщини -
підлягає встановленню/дослідженню.
щодо територіальної альтернативи 2.
Відсутні за відсутності територіальної альтернативи.
9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів,
які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити
відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”).
Друга категорія
4 Енергетичну промисловість Енергетичну промисловість: зберігання та переробка
вуглеводневої сировини (газу природного, газу сланцевих товщ, газу, розчиненого у нафті, газу
центрально-басейнового типу, газу (метану) вугільних родовищ, конденсату, нафти, бітуму
нафтового, скрапленого газу); поверхневе та підземне зберігання викопного палива чи продуктів
їх переробки на площі 500 квадратних метрів і більше або об’ємом (для рідких або газоподібних)
15 кубічних метрів і більше; промислове брикетування кам’яного і бурого вугілля;
гідроелектростанції на річках незалежно від потужності; гідроакумулюючі електростанції
(ГАЕС); вітрові парки, вітрові електростанції, що мають дві і більше турбіни або висота яких
становить 50 метрів і більше;"
10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому
числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав,
довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених
держав).
Підстав немає
11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до
звіту з оцінки впливу на довкілля.

Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до
звіту з ОВД у відповідності із ст.6 Закону України „Про оцінку впливу на довкілля” No 2059-VІІІ від
23 травня 2017 року. (зі змінами).
12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості.
Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і,
отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на
довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:
підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;
проведення громадського обговорення планованої діяльності;
аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової
інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості
під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного
впливу, іншої інформації;
надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що
враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;
врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої
діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.
У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на
довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість
провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.
Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на
довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.
Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для
участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації
інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії
розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на
довкілля.
На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше
25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції
до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у
громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки
впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.
У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі
відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення
звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.
13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає
включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті
уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у
пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу
досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на

довкілля.
Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку
впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля
(зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та
розгляду Ваших зауважень і пропозицій.
У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в
Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом
трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм
підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під
час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати
частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі
громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає
включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до
звіту з оцінки впливу на довкілля.
14. Рішення про провадження планованої діяльності.
Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде

- Отримання: Дозволу на виконання будівельних робіт

(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)
що видається - що видається: Державною інспекцією архітектури та містобудування України
(ДІАМ).

(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)

15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та
рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля,
необхідно надсилати до
Управління екології та природних ресурсів Івано-Франківської обласної державної
адміністрації , 76014 м. Івано Франківськ, вул. Ак. Сахарова, 23 А, Електронна пошта:
main@eco.if.gov.ua, Контактний телефон (0342) 52-61-50, Контактна особа – Пліхтяк Андрій
Дмитрович
(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)

{Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ No 824 від 14.09.2020}

2025 © Усі права захищено
Слідкуйте за новинами
Побудовано на платформі

Для забезпечення зручності у користуванні цим сайтом деякі сервіси використовують технологічні особливості, а саме - cookie. Таке функціональне рішення дозволить вам не вводити одну і ту ж інформацію кожен раз, коли ви повертаєтесь на цю сторінку, або переходите з однієї сторінки на іншу тощо. Залишаючись, ви даєте згоду на використання cookie.  Докладніше