Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі
Повернутися до структури

Іванюк Дмитро Іванович

Голова ОТГ

Освіта

Базова вища за напрямом "Економіка і підприємництво" Тернопільського національного технічного університету ім. Івана Пулюя

Попередня діяльність

  • Приватний підприємець: 10 років займався приватним підприємництвом з 2000 р. по 2010 р.
  • Відзнаки: Нагороджено орденом "За заслуги" ІІІ ступеня,

Опис повноважень

  1. Голова сільської ради - здійснює загальне керівництво діяльністю сільської ради та забезпечує виконання повноважень, визначених Законом України "про місцеве самоврядування в Україні"; - представляє раду у відносинах з державними органами, органами місцевого самоврядування, об'єднаннями громадян та у зовнішніх відносин.
  2. - організовує роботу сільської ради та її виконавчого апарату, несе відповідальність за виконання своїх повноважень; - організовує надання депутатам допомоги у здійсненні ними своїх повноважень;
  3. Спрямовує і координує діяльність - заступника сільського голови з питань діяльності виконавчих органів влади, секретаря сільської ради, керівників структурних підрозділів виконавчого комітету сільської ради;
  4. - головує на пленарних засіданнях ради; - вносить раді пропозиції щодо утворення і обрання постійних комісій ради;
  5. - представляє раді кандидатури для обрання на посаду заступника голови та секретаря сільської ради; - вносить на затвердження ради пропозиції щодо структури чисельності штатного розпису органів ради її виконавчого апарату;
  6. Вносить раді пропозиції щодо утворення і обрання - постійних комісій ради; - координує діяльність постійних комісій ради, дає їм доручення, сприяє організації виконання їхніх рекомендацій;
  7. Призначає і звільняє - керівників та інших працівників структурних підрозділів виконавчого апарату ради; - керівників підприємства , установ, закладів, що є об’єктами комунальної власності територіальної громади укладає та розриває з ними контракти ;
  8. Здійснює керівництво виконавчим апаратом ради - є розпорядником коштів передбачених на утримання ради та її виконавчого апарату ; - підписує рішення ради, протоколи сесій ради ;
  9. Забезпечує роботу - з розгляду звернень громадян, веде особистий прийом громадян; - забезпечує гласність у роботі ради та її органів , обговорення громадянами проектів рішень ради, важливих питань місцевого значення, вивчення громадської думки;
  10. - координує розробку та реалізацію програм соціально-економічного та культурного розвитку бюджету; - забезпечує розробку пріоритетних напрямків економічного, промислового розвитку та розвитку будівельної інфраструктури території;
  11. - звертається до суду щодо визнання незаконними актів місцевих органів виконавчої влади підприємств, установ та організацій, які обмежують права територіальної громади у сфері її інтересів, а також сільської ради та її органів; - звітує перед радою про свою діяльність, не менше одного разу на рік;
  12. - вирішує інші питання, доручені йому радою; - в межах своїх повноважень видає розпорядження;
  13. Координує роботу підрозділів виконавчого апарату - відділу фінансів бухгалтерського обліку та звітності; - управління територіального розвитку та благоустрою;
  14. Координує роботу щодо - виконання програм територіального, соціально-економічного та культурного розвитку об’єднаної територіальної громади ( ОТГ ); - складання і подання на затвердження сільською радою проекту бюджету ОТГ; - виконання бюджету та звітування про його виконання;
  15. Координує роботу щодо: - ефектного вико рискання бюджетних коштів; - здійснення радою повноважень щодо управління об’єктами комунальної власності ОТГ;
  16. Координує роботу постійних комісій сільської ради - з питань планування фінансів,бюджету, соціально-економічного розвитку та регуляторної політики; - з питань будівництва , земельних питань,охорони природи та сільського господарства; - з питань житлово-комунального господарства, комунальної власності, підприємництва та сфери послуг;
  17. Голова при виконанні своїх обов’язків взаємодіє з - державними органами; - підприємствами; - керівництвом обласної та районної рад; - керівництвом обласної та районної державної адміністрацій; - управлінням Державної казначейської служби України у Івано-Франківській області; - управлінням фінансів райдержадміністрації та облдержадміністрації.
Слідкуйте за новинами
Побудовано на платформі

Для забезпечення зручності у користуванні цим сайтом деякі сервіси використовують технологічні особливості, а саме - cookie. Таке функціональне рішення дозволить вам не вводити одну і ту ж інформацію кожен раз, коли ви повертаєтесь на цю сторінку, або переходите з однієї сторінки на іншу тощо. Залишаючись, ви даєте згоду на використання cookie.  Докладніше